
Zieleń nie sprzyja przestępczości
29 marca 2013, 12:36Dobrze utrzymana zieleń może w miastach zmniejszyć częstość popełniania określonych przestępstw, np. napadów z bronią w ręku, rozbojów czy kradzieży z włamaniem.

Powiedz mi, gdzie mieszkasz, a będę wiedzieć, jak cię chronić
16 września 2013, 08:59Koale z obrzeża lasów są bardziej wybredne w kwestii wyboru miejsca zamieszkania.

Zapach ciała ujawni, czy było się szczepionym
3 kwietnia 2014, 12:35Woń ciała zmienia się po szczepieniu.

Alkohol sprawia, że dla mężczyzn uśmiechy stają się bardziej zaraźliwe
30 września 2014, 13:35Spożycie alkoholu sprawia, że mężczyźni bardziej reagują na uśmiechy innych osób ze swojej grupy społecznej.

Tango lekiem na objawy parkinsona
14 kwietnia 2015, 12:33Tańczenie argentyńskiego tanga może przynosić korzyści pacjentom na określonych etapach rozwoju choroby Parkinsona.

Istnieje co najmniej 6 podtypów neuronów serotoninergicznych
10 listopada 2015, 12:14Dotąd produkujące serotoninę neurony zwykło się nazywać po prostu neuronami serotoninergicznymi. Okazuje się jednak, że istnieje kilka podtypów takich neuronów, co ma znaczenie choćby z punktu widzenia rozwoju chorób.
Tekstylia ujawniają przebieg Szlaku Jedwabnego
20 kwietnia 2016, 09:11Wstępne wyniki badań tekstyliów datowanych na pomiędzy 400 a 650 rok naszej ery, które znaleziono na terenie wchodzącego w skład Nepallu Królestwa Lo (Królestwo Mustang), sugerują, że Szlak Jedwabny rozciągał się znacznie bardziej na południe niż sądzono

Popularny probiotyk zmniejsza stres i lęk
23 listopada 2016, 10:53Popularny probiotyk z jogurtów i suplementów zmniejsza poziom stresu i łagodzi lęk.

Sikory reagują na utratę członka stada, zacieśniając kontakty
18 maja 2017, 05:17Dzikie ptaki reagują na stratę członka stada, zwiększając liczbę oraz intensywność kontaktów z innymi osobnikami.

TruePlay ma zapobiec oszustwom w grach
24 października 2017, 10:34W Windows 10 Fall Creators Update znalazł się nowy mechanizm o nazwie TruePlay. Jego zadaniem jest zapobieganie oszustwom w grach online'owych. Technologia ma informować producentów gier o oszustwach, pozwolić na zidentyfikowanie nieuczciwych graczy i podjąć działania.